رضایتمندی چشمگیر مسافرین از خدمات نوروزی هلال احمر کردستان
به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، بابک قنبری با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی علمی مرکز افکارسنجی ایسپا، متعلق به جهاددانشگاهی، میزان رضایت مسافرین نوروزی استان کردستان نسبت به سنوات گذشته به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.
قنبری افزود: بر اساس این نظرسنجی علمی ۵۲ درصد از مسافرین میزان رضایتشان از جمعیت هلال احمر استان کردستان «خیلی زیاد» و ۳۵ درصد «زیاد» بوده است.
وی تصریح کرد: این درحالی است بیش از ۹۳ درصد مراجعه کنندگان به پست های خدمات بشردوستانهی سازمان جوانان هلال احمر در استان کردستان از نحوهی برخورد مناسب اعضای جوانان حاضر در پست های نوروزی اعلام رضایت کامل داشته و درخواست تشویق نمودن این عزیزان را داشته اند.
وی خاطرنشان ساخت: بر اساس نتایج بدست آمده از این نظرسنجی ۵۴ درصد مسافران نوروزی اظهار نموده اند که برای اولین بار به استان کردستان سفر نموده و خاطرات خوبی را برای خود و خانوادهشان در استان کردستان رقم زدهاند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: امسال یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر راه اندازی پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) و (نه به تصادفات جاده ای) بود و در این راستا ۸۹ درصد مسافران نوروزی مراجعه نموده به پست های هلال احمر به این کمپین پیوستند.
وی با ذکر این مطلب که امسال ۵۷۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان در طرح ارایهی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر به ارایهی خدمت پرداختند، افزود:
طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در ۱۵ پست ثابت و سیار در استان کردستان به ارایهی خدمت به مسافرین نوروزی پرداخت.
بابک قنبری تاکید کرد: امسال برای دومین سال متوالی بخش ارزیابی و نظرسنجی طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان کردستان بر اساس تفاهم نامه ای با جهاد دانشگاهی بر عهدهی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گذاشته شده و بر اساس اعلام نظر این نهاد علمی میزان رضایتمندی مسافرین نوروزی از خدمات ارایه شده به مسافرین نوروزی در حد بسیار قابل قبولی بود.