ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان سازمان غذا و دارو
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، سعید کاظمی، با اشاره به راهاندازی فرآیند نوبتدهی الکترونیکی در سامانه تیکتینگ، گفت: این اقدام با هدف ساماندهی مراجعات حضوری و افزایش بهرهوری در پاسخگویی به درخواستهای شرکتها صورت گرفته و از این پس، مراجعه به کارشناسان تنها با دریافت وقت قبلی از طریق سامانه انجام میشود. … ادامه خواندن ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان سازمان غذا و دارو
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.