پاسخگویی به بیش از 90 هزار تماس در زنجان طی سه ماهه نخست سال
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علی محمد نادرخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری، بیش از 90 هزار تماس مشترکین توسط مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت پاسخگویی و رسیدگی شده است.
وی افزود: بیشترین دلیل تماس مشترکین در این مدت به ترتیب مربوط به اعلام قطعی آب، اعلام شکستگی، پرداخت قبوض و شرکت در نظرسنجی ها بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، بیان کرد: همچنین درخواست های صوتی مشترکین و تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس با واحد ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب را به خود اختصاص داده اند.
نادرخانی خاطر نشان کرد: این شرکت برای تسهیل در دریافت خدمات آب و فاضلاب در کمترین زمان و با دقت و شفافیت بالا، تمامی خدمات خود را بصورت غیرحضوری نیز ارائه می کند.
وی ادامه داد: بستر اینترنت، سامانه پیامکی و تلفنی و همچنین اپلیکیشن آبفا از جمله راه های دریافت خدمات آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری در استان زنجان است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: سامانه تلفنی 122 به عنوان یکی از مهمترین بسترهای خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب، بدون نیاز به پیش شماره بصورت شبانه روزی در تمامی زمینه ها به مشترکین آب و فاضلاب در استان زنجان خدمات رسانی می کند.
انتهای پیام/